RIJEČ RAVNATELJA
Temelj razvoja društva je u njegovom obrazovnom sustavu. Uz pomoć kvalitetnog obrazovnog sustava stječu se nove vještine i nova znanja koja pojedinac počinje primjenjivati za vrijeme školovanja i kasnije na svom radnom mjestu. Koja je zadaća suvremene škole? Promijenjeno ponašanje. Što to znači? Istraživanje i služenje svim dostupnim izvorima znanja, stvaranje novog osobnog mišljenja, iskustvo učenja koje nastaje kao rezultat rješavanja problema i nastanak novog znanja, nove vještine.
Srednja škola Krapina teži upravo suvremenom pristupu nastavnom procesu kroz timski rad učenika i nastavnika, uvođenjem novih i najučinkovitijih metoda učenja, integriranjem suvremene tehnologije u sve oblike i područja nastavnog procesa, proširivanjem poučavanja u području ICT–a, uvođenjem novog znanja primjenjivanjem naučenog.
Na osnovi vrijednosti tradicionalne opće naobrazbe želimo obrazovati dinamične i fleksibilne mlade ljude putem modernih obrazovnih programa koji će pripremiti učenike za uspješan nastavak obrazovanja na visokoškolskim institucijama i za svijet rada.
Ulaskom u Europsku uniju, naš je cilj europski obrazovan državljanin: otvoren prema svijetu, višejezičan, kulturno obrazovan, obrazovan u prirodnim znanostima, socijalan, svjestan svog zdravlja.
Osobitu važnost posvećujemo širokom humanističkom obrazovanju u gimnazijskim i tehničkim programima, a u trogodišnjim obrtničkim programima stjecanje vještina i kompetencija koje će omogućiti učenicima konkurentnost u prvom zapošljavanju i nastavku cjeloživotnog obrazovanja. Time doprinosimo kod mladih generacija razumijevanju razvoja suvremenog društva i općeeuropskih vrijednosti.
Srednja škola Krapina je mjesto gdje se živi, stječu iskustva i spoznaje kako živjeti u suvremenom društvu.
Tradicija školstva u gradu Krapini iz 14. stoljeća (gimnazijski programi postoje od 1907. godine, obrtnički programi datiraju iz 1846 godine, a tehnički programi iz 60 – tih godina prošlog stoljeća), rezultati učenika na državnim i međudržavnim natjecanjima, uspješnost u nastavku školovanja i u svijetu poduzetništva uz stručno vodstvo nastavnika, govore nam, da smo na pravom putu stvaranja centra izvrsnosti u kojem će svaki učenik pronaći mogućnost za svoj osobni uspjeh i sreću.